Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/5862
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنجيح, قرابسي-
dc.date.accessioned2022-11-03T21:49:45Z-
dc.date.available2022-11-03T21:49:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/5862-
dc.description.sponsorshipسايحي الخامسةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.subjectquality of service, quality of banking services, customer satisfactionen_US
dc.titleجودة الخدمات المصرفية و دورها في تحسين رضا العميل دراسة حالة بنك الفلاحة و التنمية الريفية –وكالة الونزة 489en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة التخرج.pdf22,76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools