Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدربازي, رباب-
dc.date.accessioned2023-03-31T19:47:07Z-
dc.date.available2023-03-31T19:47:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7601-
dc.description.sponsorshipوداد بن قيراطen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور التسويق الالكتروني في تفعيل ادارة العلاقة مع الزبونen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:03- قسم علوم التسيير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
رباب_وبسمة_النهاية.pdf3,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools