Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسالمي, فريد-
dc.contributor.authorحاجي, احمد-
dc.date.accessioned2023-04-01T07:00:12Z-
dc.date.available2023-04-01T07:00:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7670-
dc.description.sponsorshipعروف راضيةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleتاثير ابعاد جودة الخدمات على الاداء في المؤسسات الاقتصاديةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:03- قسم علوم التسيير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تاثير ابعاد جودة الخدمة.pdf3,9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools