Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorالعيفة, فاطمة-
dc.contributor.authorبراح, منية-
dc.date.accessioned2023-04-01T07:18:24Z-
dc.date.available2023-04-01T07:18:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7673-
dc.description.sponsorshipبن عبود شاديةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور المزيج الترويجي في زيادة الحصة السوقية لمنظمات الأعمال دراسة حالة مؤسسة السلام اليكترونيكس تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:03- قسم علوم التسيير



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools