Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعيدان, سليم-
dc.contributor.authorزرفاوي, يعقوب-
dc.date.accessioned2023-04-01T20:21:49Z-
dc.date.available2023-04-01T20:21:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7783-
dc.description.sponsorshipرايس عبد الرحمانen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleتقييم مستوى جودة الخدمات المصرفية من وجهة نظر الزبائنen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تقييم مستوى جودة الخدمات المصرفية.pdf2,15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools