Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorالعايب, امال-
dc.contributor.authorبعلي, عبد الرحمان-
dc.date.accessioned2023-04-01T20:39:59Z-
dc.date.available2023-04-01T20:39:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7791-
dc.description.sponsorshipسامي عمريen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleجودة خدمات التأمين وأثرها على رضا الزبون - دراسة حالة La CAAR وكالة تبسة -31en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools