Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبشوات, حمزة-
dc.contributor.authorرمضاني, محي الدين-
dc.date.accessioned2023-04-01T21:33:12Z-
dc.date.available2023-04-01T21:33:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7807-
dc.description.sponsorshipمعاوة وفاءen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleاثر التسويق في كسب رضا الزبائن دراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية BADRE 488 تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اثر التسويق في كسب رضا الزبائن.pdf5,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools