Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجلالي, اسماء-
dc.contributor.authorجويني, حميدة-
dc.date.accessioned2023-04-01T21:44:26Z-
dc.date.available2023-04-01T21:44:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7809-
dc.description.sponsorshipرابح بالنورen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleاثر القوة البيعيةعلى سلوك المستهلك النهائي في مؤسسة اتصالات الجزائر دراسة حالة بوكالة تبسة لاتصالات الجزائرen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اثر القوة البيعيةعلى سلوك المستهلك.pdf10,83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools