Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorقسطلي, سارة-
dc.contributor.authorعمايدية, نهلة-
dc.date.accessioned2023-04-02T11:22:53Z-
dc.date.available2023-04-02T11:22:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7836-
dc.description.sponsorshipمحي الدين مكاحليةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleتاثير المزيج التسويقي على سلوك المستهلك دراسة حالة مؤسسة اتصالات الجزائر تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تاثير المزيج التسويقي على سلوك المستهلك.pdf4,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools