Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمرغادي, امال-
dc.contributor.authorبووشمة, حليمة-
dc.date.accessioned2023-04-02T12:29:35Z-
dc.date.available2023-04-02T12:29:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7840-
dc.description.sponsorshipيحي دريسen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleاستراتيجية تمييز الخدمة المصرفية كالية لكسب رضا الزبائن جدراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية وكالة تبسة 488en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
استراتيجية تمييز الخدمة المصرفية.pdf6,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools