Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعيدان, سامي-
dc.contributor.authorرزق الله, نور الهدى-
dc.date.accessioned2023-04-02T20:40:30Z-
dc.date.available2023-04-02T20:40:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7864-
dc.description.sponsorshipعولمي بسمةen_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleنكنولوجيا المعلومات و الاتصال كضرورة لتحقيق جودة الخدمةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MEMOIRE.pdf17,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools