Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشرف الدين, اسمهان-
dc.contributor.authorبوقطاية, مروى-
dc.date.accessioned2023-04-02T21:55:58Z-
dc.date.available2023-04-02T21:55:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7882-
dc.description.sponsorshipحفناوي امالen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور الابتكار الترويجي في تحقيق الميزة التنافسية المستدامة دراسة حالة مؤسسة اتصالات الجزائر وكالة تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المذكرة.pdf9,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools