Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبكوش, سارة-
dc.contributor.authorلعدولي, وحيدة-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:06:56Z-
dc.date.available2023-04-02T22:06:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7884-
dc.description.sponsorshipزمولي هدىen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleتسويق المنتجات الاسلامية في البنوك التجارية ودوره في زيادة القدرة التنافسية دراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية وكالة تبسة 482en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة بكوش سارة 2020.pdf15,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools