Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorباهي, عائشة-
dc.contributor.authorحامد, فاروق-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:08:50Z-
dc.date.available2023-04-02T22:08:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7885-
dc.description.sponsorshipحفناوي امالen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور ادارة علاقة الزبائن في تحسين جودة الخدمة الصحية دراسة حالة المؤسسة العمومية الاستشفائية تيجاني هدام بئر العاترen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools