Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorتايب, فيروز-
dc.contributor.authorفنيش, سميرة-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:26:45Z-
dc.date.available2023-04-02T22:26:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7888-
dc.description.sponsorshipبوازدية الزهرةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleاثر جودة الخدمة المصرفية على رضا العميل دراسة حالة البنك الجزائري الخارجي وكالة تبسة 46en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تايب فيروز فنيش سميرة.pdf3,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools