Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorفتني, زكرياء-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:35:39Z-
dc.date.available2023-04-02T22:35:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7891-
dc.description.sponsorshipسايحي الخامسةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleاثر الاتصال التسويقي على سلوك المستهلك دراسة حالة مؤسسة موبيليس وكالة تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة الماستر .للطالب فتني زكرياء (1).pdf11,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools