Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخشعي, سارة-
dc.contributor.authorمرابطي, سلمى-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:38:34Z-
dc.date.available2023-04-02T22:38:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7892-
dc.description.sponsorshipبالنور رابحen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleجودة الخدمة الفندقية ودورها في تحقيق رضا الزبون درسة حالة فندق الامير تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools