Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمناصر, محمد-
dc.contributor.authorميقاويب, رياض-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:41:20Z-
dc.date.available2023-04-02T22:41:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7893-
dc.description.sponsorshipراهم فريدen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleتقيم جودة الخدمة من وجهة نظر الزبون دراسة ميدانية مؤسسة اتصالات الجزائر تبسة وكالة بئر العاترen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المذكرة النهائية محمد مناصر 26 أكتوبر 2020.pdf4,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools