Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمناني, سليم-
dc.contributor.authorبوطرفة, حمزة-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:48:53Z-
dc.date.available2023-04-02T22:48:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7895-
dc.description.sponsorshipمعاوة وفاءen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleتاثير علامة المنتوج المصرفي في الاشهار و دورها في زيادة العائد المصرفيen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools