Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبكاكارة, نبيا-
dc.contributor.authorبوصبع, يحي-
dc.date.accessioned2023-04-02T22:57:10Z-
dc.date.available2023-04-02T22:57:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7897-
dc.description.sponsorshipغريب طاوسen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور ادارة علاقات الزبائن في تحسين الاداء التسويقي دراسة حالة شركة التامين و اعادة التامين CAAR تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nabil .pdf.pdf6,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools