Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorصيفي, صالح-
dc.contributor.authorبخوش, منيرة-
dc.date.accessioned2023-04-02T23:09:12Z-
dc.date.available2023-04-02T23:09:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7901-
dc.description.sponsorshipجدي شوقيen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور إدارة العلاقة مع الزبون في رفع الحصة السوقية في المؤسسة الخدميen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المذكرة .pdf1,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools