Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعايب, سلمان-
dc.contributor.authorجرادي, محمد الصغير-
dc.date.accessioned2023-04-02T23:12:05Z-
dc.date.available2023-04-02T23:12:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7902-
dc.description.sponsorshipمهدي مرادen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور الابتكار التسويقي في تحسين جودة الخدمة المصرفية دراسة حالة بنك الفلاحة و التنمية الريفية وكالة تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools