Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبخوش, بلال-
dc.contributor.authorهوام, محمد شمري-
dc.date.accessioned2023-04-02T23:15:08Z-
dc.date.available2023-04-02T23:15:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7903-
dc.description.sponsorshipمهري عبد المالكen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور العلامة التجارية في التاثير على تحقيق ولاء الزبون دراسة حالة مؤسسة موبليس وكالة تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools