Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحرّاق, حسين-
dc.contributor.authorزرقان, فيصل-
dc.date.accessioned2023-04-03T00:04:10Z-
dc.date.available2023-04-03T00:04:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/7916-
dc.description.sponsorshipرايس عبد الرحمنen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleأثر جودة الخدمات المصرفية في بناء الصورة الذهنية للزبون دراسة حالة بنك الجزائر الخارجي الوكالة 46 تبسةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:02- قسم العلوم التجارية



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools