Please use this identifier to cite or link to this item: http//localhost:8080/jspui/handle/123456789/8018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمباركة, نجوى-
dc.contributor.authorرمضاني, نسرين-
dc.date.accessioned2023-04-04T13:15:18Z-
dc.date.available2023-04-04T13:15:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp//localhost:8080/jspui/handle/123456789/8018-
dc.description.sponsorshipوئام ملاحen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العربي التبسي تبسةen_US
dc.titleدور جودة الخدمة البنكية في تعزيز رضا العميل دراسة حالة: بنك الفلاحة والتنمية الريفية BADR—وكالة تبسة -488en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:01- قسم العلوم الإقتصادية

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
جودة الخدمة البنكية.pdf3,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools